loader

8 artykułów i gadżetów przydatnych w każdym biurze

Niezależnie od tego, w jakim biurze pracujemy, a także gdzie się ono znajduje, warto zaopatrzyć tę przestrzeń we wszelkie niezbędne artykuły i gadżety, które ułatwią nam wykonywanie codziennych obowiązków. Dlatego zarówno osoby pracujące poza domem, jak i te preferujące home office, powinny zwrócić uwagę czy dysponują wszystkimi przydatnymi artykułami biurowymi. Które z nich się sprawdzą w każdym biurze? Podpowiadamy.

Notes, karteczki indeksujące i długopis

Mimo że to komputer jest obecnie najważniejszym wyposażeniem każdego biura, bez którego większość firm nie byłaby w stanie normalnie funkcjonować, to jednak pewne tradycyjne artykuły i gadżety nadal są wykorzystywane w takich przestrzeniach. Osoby, które są odpowiedzialne za zaopatrzenie biura, bardzo często robią zakupy na przykład na stronie https://biurozakupy.pl, gdzie można znaleźć wiele przydatnych artykułów papierniczych i nie tylko. Wśród przedmiotów, które warto zawsze mieć w szufladzie w biurku, można wymienić notes, karteczki indeksujące, a także długopis. 

Mimo że obecnie bardzo często wszelkie kwestie związane z pracą zapisujemy w specjalnych programach komputerowych, to jednak czasami warto zrobić odręczną notatkę na przykład chociażby wtedy kiedy system się zawiesi. W takim przypadku niezawodny będzie standardowy notes, a także długopis. Karteczki indeksujące z kolei przydadzą nam się na przykład podczas segregowania dokumentów, aby oznaczyć te, do których będziemy chcieli wrócić. 

Dziurkacz i zszywacz do biura

Żeby zachować porządek w dokumentacji papierowej i by poszczególne strony jednej umowy czy innych wielostronicowych dokumentów nie zagubiły się, warto je na bieżąco zszywać i umieszczać w jednym miejscu, na przykład w teczce. Dostępne są również specjalne segregatory, w których również można przechowywać ważne biurowe dokumenty. Żeby jednak móc umieścić w nich kartki, należy włożyć je do obwoluty albo przedziurawić za pomocą dziurkacza. Z tego powodu dziurkacz i zszywacz to również niezbędne w każdym biurze gadżety. Warto dbać o to, aby na bieżąco uzupełniać zapas zszywek i opróżniać dziurkacz z pozostałości papieru.

Segregatory, teczki i pojemniki na biurowe dokumenty

Każda firma prowadzi dokumentację, niezależnie od tego czy jest to duże przedsiębiorstwo, czy niewielki biznes. Z tego powodu, warto zadbać o to, aby była odpowiednio przechowywana. Przydadzą nam się więc segregatory, teczki, a także specjalne pojemniki na dokumenty, które można kupić w sklepach z artykułami biurowymi. Kategoryzując poszczególne grupy dokumentów, takie jak faktury, umowy, wydania zewnętrzne i wiele innych, gdy będziemy potrzebowali szybko dotrzeć do konkretnego zapisu, będziemy wiedzieli, w jakim segregatorze czy pojemniku się znajduje.

Artykuł partnera

Zobacz

​Odpowiednie wyposażenie biura ma duży wpływ na efektywność pracy personelu. Jeżeli pomieszczenie to nie jest zaaranżowane w ergonomiczny sposób i brakuje w nim podstawowych artykułów biurowych, wówczas pracownicy mogą mieć problem ze sprawnym wypełnianiem swoich obowiązków. Z tego powodu, warto na bieżąco zaopatrywać tę przestrzeń we wszystkie niezbędne produkty i zadbać...

​Zainteresowanie pracą opiekunek osób starszych w Niemczech wzrasta. Czym jest to spowodowane? Z pewnością nowe osoby przyciągają atrakcyjne zarobki, ale też stabilna branża. Jeśli jesteś osobą empatyczną, wyrozumiałą i sumienną - możesz spróbować swoich sił w opiece. Jednak, by podjąć współpracę z renomowaną agencją predyspozycje charakterologiczne nie wystarczą...

Hipnoza to stan transu, w którym kluczem jest dotarcie do nieświadomości pacjenta. Jednocześnie osoba hipnotyzowana jest świadoma wszystkiego, co się z nim dzieje. Czym jest i na czym polega hipnoza? Podczas sesji hipnotycznej świadomość rozluźnia się i przestaje blokować aktywność umysłową człowieka. Dzięki temu hipnotyzer może pracować bezpośrednio z...